Customer service medewerk(st)er smarthome

Omschrijving

AduroSmart: Brighten up your Smartlife!

AduroSmart is een complete smarthome oplossing. Wij ontwikkelen, produceren en verkopen complete smart oplossingen gebaseerd op de nieuwste technologieën en oplossingen.

Ons pakket bestaat niet alleen uit slimme producten als smartlightning, monitoring en automation maar ook een compleet platform met eigen app die werkt met o.a. Google-assistant en Amazon-Alexa.

We bouwen en ontwikkelen continu om nog efficiëntere en duurzamere oplossingen te creëren.

In onze oplossing voor woon- en werkomgeving sta jij als gebruiker steeds centraal!


Om een indruk van onze producten en oplossingen te krijgen, kijk je op adurosmart.eu of adurosmart.com

AduroSmart is onderdeel van Jarola Group waartoe ook Wildkamp B.V., Jarola Sales, Jarola Central Services en AduroLight toebehoren.


Vanwege uitbouw en verdere professionalisering van het merk AduroSmart zijn wij voor ons hoofdkantoor in Lutten op zoek naar een Customer service medewerk(st)er smarthome.


Dit ga je doen:
Het éérste aanspreekpunt van AduroSmart, dat ben jij! In de rol van customer service medewerk(st)er komen alle service- en installatievragen over AduroSmart bij jou terecht, zowel telefonisch als digitaal. Het is leuk om met jou een gesprek te hebben, want je bent klantvriendelijk en spontaan. Ook kan jij de klanten goed helpen en adviseren, omdat jij kennis hebt van smart home producten en het bijbehorende netwerk. 

Jij luistert goed naar de technische vragen die klanten stellen en pakt de handleiding erbij. Ook doe jij zelf testen met smart home producten. Zo weet jij stap voor stap uit te leggen hoe klanten hun producten moeten installeren. Een tevreden klant is jouw doel! Samen met het team zal jij een hoop vragen oplossen en proberen het elke dag weer een beetje beter te doen. Tijdens het werk leer jij steeds meer over de groeiende wereld van smart home producten wat je vervolgens verwerkt op de website en in handleidingen. 

Verder houd jij je bezig met aftersales. Als customer service medewerk(st)er krijg jij de ruimte om klanten zo goed mogelijk te helpen. Met jouw positieve en oplossingsgerichte instelling weet jij altijd met een passende oplossing voor de klant te komen. Daarnaast houd jij je bezig met voorraadbeheer van enkele verkopende platformen.

Je bent proactief en helpt mee AduroSmart verder uit te bouwen. De functie van customer service medewerk(st)er is nieuw en in ontwikkeling. Je vindt het daarom leuk om hier een eigen invulling aan te geven. Genoeg ruimte voor nieuwe initiatieven en ideeën!

Naast de genoemde hoofdtaken is het mogelijk om je werkzaamheden uit te breiden, bijvoorbeeld het bieden van administratieve ondersteuning aan het team AduroLight.

Vereisten

Dit ben jij:

Je bent communicatief vaardig, zowel in woord als geschrift en beleeft plezier aan klantcontact. Je kan de (technische) vraag van de klant goed in kaart brengen en naar een passende oplossing toewerken. Je werkt nauwkeurig en gestructureerd. Omdat wij niet alleen Nederlandse klanten hebben, heb jij ook enige kennis van de Engelse en Duitse taal.


Het is zeer belangrijk dat je affiniteit of kennis hebt van smart home producten en het bijbehorende netwerk. Je bent nieuwsgierig naar de ontwikkeling van deze producten en verdiept je graag in de productspecificaties. Daarnaast word je enthousiast om zelf met deze producten te stoeien. Ook vind je het gemakkelijk om met diverse IT-systemen te werken. Je bent zelfstandig en vindt het leuk om het werk eigen te maken.


Je hebt minimaal MBO niveau 4 werk- en denkniveau. Ervaring in een soortgelijke functie is een pré. Ook enthousiaste duale/deeltijd studenten verzoeken wij te reageren.


Praktische informatie

Werkuren/rooster is in overleg bespreekbaar. Er kan gestart worden met minimaal 16 uur per week. Met het oog op toekomstige ontwikkelingen, is hier uitbreiding in mogelijk.


Je gaat onderdeel uitmaken van het team Adurolight Europe, waar AduroSmart en AduroLight onder vallen.


Je sollicitatie, voorzien van een duidelijke motivatie en je CV ontvangen wij graag voor 28 februari 2020 via www.werkenbijwildkamp.nl.


Voor meer informatie neem je contact op met Arno Werner, General Manager Adurolight of Roosmarijn Kleinheerenbrink, Jr. HR Adviseur op telefoonnummer 0523-687500.


Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld